Hoe dragen we ‘het verhaal van Divosa’ uit naar onze leden en partners? En hoe blijven we herkenbaar en van waarde voor hen? Deze vragen horen bij corporate communicatie, die steeds belangrijker is geworden nu Divosa flink groeit. Ik houd me hiermee bezig, maar ook met interne communicatie en de communicatie rond de thema's bestaanszekerheid en data & onderzoek. 

Na mijn Master Nederlandse taal & cultuur ging ik op zoek naar een baan als communicatiedeskundige. Ook wilde ik graag bij een organisatie werken die maatschappelijk verschil maakt. Na een aantal banen in de (web)marketing kwam ik terecht bij Divosa, waar ik mijn passie voor communicatie en maatschappelijke betrokkenheid goed kan combineren.

Het inspireert me elke dag om te werken met bevlogen collega’s die hart hebben voor het sociaal domein. Omdat bijna alle gemeenten lid zijn van Divosa, weten we goed wat er speelt in de praktijk van gemeenten. Daarmee kunnen we ons werk en onze standpunten goed onderbouwen. Dat dat verschil maakt, vind ik gaaf. 

Waar je mij voor kunt bellen

Neem gerust contact op als je vragen of ideeën hebt over je lidmaatschap of de manier waarop Divosa communiceert.

Foto Chrisje Meima